Apr 10, 2010

10/4

Went to school today for the gotong-royong.
Gotong-royong me actually got not much thing to do.
Btw, today school hall had the 1st Kepong Open for taekwondo today.
Kinda odd as it is Kepong open hurh?
Got a phone call for a movie when gotong-royong.
Promised although not really prepared.
12 and got him at the bus stop.
He received a call that want him for debate discussion at 1pm.
No other way that he can skipped and so that i had to follow along too.
And this was not a correct decision.
I am hurt =(
一个玩笑开的太大,会变得不好笑。
那一声,还逗留在我的脑海里久久不能散去。
那一刻的尴尬、无奈,我还能感觉得到。
我害怕。
面对熟悉的你们,陌生感却那么的强烈。
无奈,我不能立即消失。
倘若我不在,也许不会受到伤害……
倘若我不在,你不会那么的无奈……
一个人站在队里,感觉不到旁边的人潮。
心里、脑袋里,只有那霎那的震惊。
听不到、看不到,感觉不到。
买餐点时,自然地要了外带。
原来,想逃避。
我没勇气,踏上那楼梯,面对。
踩了上去,放下,转身离开。
我需要离开。
眼泪在眼眶不断地打转,不能让它溃堤。
离开的瞬间,好舒服、感觉好好。
逃,逃到没有你的地方。
走,找个原因走到好远。
记忆起小学的回忆。
好有安全感。
无奈中,回了去。
低头,压抑中。
玩笑?我玩不起。尤其是你。
ps : i not meant to say anything bad about anyone from today accident. Just that i am NOT THAT STRONG as you guys thought. =(
tear.

No comments: